رویه های بازگرداندن کالا

Change-Refund

امکان مرجوع نمودن کالاها در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجوددارد.

در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان  از طریق شماره تلفن 03832320202 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان تیم تحقیقاتی مهندس یسن پور اطلاع داده شود. کارشناسان ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏‌کنند. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دفتر مرکزی عودت شود.

بنیان کالا ، اصالت تمامی کالاهای عرضه شده در سایت را با آنچه که در سایت ذکر شده است تائید مینمایند.

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان تیم تحقیقاتی از طریق شماره تماس 03832320202 اطلاع دهید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش  جدا خودداری نمایید.